دانلود رایگان نرم افزار

بازی Counter Strike Global Offensive 1.35.3.0 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 21:31 - 16 / 2 / 1395

Counter Strikeبازی Counter Strike Global Offensive یکی از سری های پایه گذار سبک مولتی پلیر شوتر، قطعاً Counter-Strike می باشد که در سال های اخیر چند نسخه از آن را در بازار دنیای بازی مشاهده کرده ایم. همه ی ما با محیط آجری رنگ و در و دیوارهای عنوان Counter-Strike 1.6 خاطره داریم. از سال 2000 که این عنوان روانه بازارهای جهانی شد تا همین امروز که قرار است نسخه ی جدیدی از این سری انتشار یابد، در گیم نت های سراسر ایران از این عنوان استقبال می شد و هر روز افراد زیادی برای یک راند بازی کردن این عنوان راهی گیم نت ها می شدند. پس از موفقیت این عنوان، Valve بیکار ننشست و چهار سال پس از عرضه ی Counter-Strike 1.6، عنوان دیگری از این سری را اما اینبار با نام متفاوت تر Counter-Strike Source منتشر ساخت و هنوز هم آپدیت های بسیاری برای این عنوان از سوی سازنده ی خوش نام آن منتشر می شود. حال چند سالی است که دیگر انجام این بازی ها خسته کننده شده است و در همین راستا کمپانی Valve قصد دارد در تاریخ 21 آگوست سال جاری، نسخه ی جدیدتری از این سری را با نام (CSGO) Counter-Strike: Global Offensive روانه ی بازارهای جهان کند. این عنوان قصد دارد با مپ های بیشتر و اسلحه های جذاب تر از دو نسخه ی قبلی خود، بار دیگر جانی تازه به این سری ببخشد و تا مدت ها طرفداران این سبک را درگیر خود کند. حال با توجه به نزدیک شدن به تاریخ عرضه ی بازی و اطلاعاتی که از این عنوان در دسترس بود، بر آن شدیم تا شما مخاطبان سایت بازی سنتر را با پیش نمایشی مختصر از این عنوان همراه سازیم.پس از موفقیت نسخه ی های قبلی این سری، کمپانی پرآوازه ی Valve اینبار قصد دارد با عرضه ی نسخه ی دیگری از این سری با نام Counter-Strike: Global Offensive دنیای مولتی پلیر بازها را متحول کند. تمامی مپ ها و سلاح عناوین قبلی این سری، در این عنوان حضور خواهد داشت.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Counter Strike Global Offensive 1, 35, 3, 0 برای PC, بازی Counter Strike Global Offensive 1, 35, 3, 0, بازی Counter Strike Global Offensive 1, 35, 3, 0 برای PC, ,

دانلود بازی جزیره مردگان – Escape Dead Island

نويسنده : admin | تاريخ : 12:15 - 1 / 9 / 1393

Escape Dead Island بازی هیجان انگیزی در سبک ماجرایی و Survival از کمپانی Deep Silver برای کامپیوتر می باشد که ترس هم چاشنی داستان پرمحتوای آن شده است. Cliff Carlo شخصیت اصلی این عنوان به حساب می آید و داستان از جایی روایت می شود که او برای یک ماموریت بسیار مهم به جزیره Narapela واقع در بمبئی اعزام شده ولی ماجرا چیزی نیست که طبق روال پیش برود.

دانلود Escape Dead Island - بازی جزیره مردگان


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی ماجرایی اندروید, دانلود بازی برای ps, دانلود بازی جدید برای کامیوتردانلود ها پر حجم, دانلود بازی ماجرای کم حجم برای کامپیوتر,

بازی Angry Birds Star Wars II 1.5.1 + Angry Birds Star Wars 1.5.0 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 15:38 - 27 / 8 / 1393


soft98Angry Birds Star Wars II این بازی جدید از سری بازی های پرندگان خشمگین با همان Angry Birds شما مانند فیلم جنگ ستارگان خواهید بازی کرد به صورتی که در این بازی پزندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم یود. در این بازی شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود میسازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به عرضه میزارد.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی angry birds star wars برای pc, دانلود بازی angry birds star wars, کرک بازی angry birds star wars, آپدیت بازی angry birds star wars, آخرین نسخه بازی angry birds star wars, جدیدترین نسخه بازی angry birds star wars, جدیدترین آپدیت بازی angry birds star wars, دانلود کرک بازی angry birds star wars, دانلود بازی angry birds star wars برای pc, دانلود angry birds star wars,

دانلود بازی هالک فضایی Space Hulk Harbinger of Torment برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 21:0 - 26 / 7 / 1393

بازی Space Hulk یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن استراتژیک می باشد که به تازگی توسط Full Control Studios برای کامپیوتر تولید و منتشر شده است.این بازی را به نوعی می توان زیر مجموعه ای از داستان Warhammer 40000 که اکثر گیمرها با آن آشنایی دارند. بازی Space Hulk بیش از ۱۵ سال در سیستک ها و کنسول های مختلف حضور داشت و این بار سازندگان بار دیگر این عنوان را با کمک بازی Warhammer دوباره به سیستم های خانگی آورده است.بازی از نظر گرافیکی هم پیشرفت فوق العاده ای داشته است. Space Hulk یک بازی استراتژیک خوش ساخت با محوریت جنگ های ربوتیک در کهکشان هاست. ماجرای بازی در مورد یک تیم بی باک، قدرتمند و مجهز به انواع تسلیحات فوق مدرن فضایی است که در تلاش برای باز پس گیری شرافت خود با انبوهی از دشمنان شرور و وحشی صفت در اعماق کهکشان ها مبارزه می کنند. لوکیشین مبارزه ها اغلب کشتی فضایی عظیمی است که دخمه های پرپیچ و خم و مرموزی دارد و بطور کلی ۳ مأموریت سنگین و پر فراز و نشیب -با استفاده از تسلیحات فوق مدرن و برخوردار از قدرت جنگاوری بسیار بالا- را شامل می شود.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Space Hulk Harbinger of Torment, دانلود از سرور داخل ایران بازی Space Hulk Harbinger of Torment, دانلود بازی هالک فضایی, دانلود رایگان Space Hulk Harbinger of Torment, دانلود رایگان بازی اکشن ماجرایی 2014, دانلود رایگان بازی برای کامپیوتر 2014, دانلود لینک پر سرعت بازی Space Hulk Harbinger of Torment, دانلود مستقیم Space Hulk Harbinger of Torment, دانلود مستقیم بازی pc سال 2014, دانلود مستقیم بازی Space Hulk 2014, دانلود نسخه SKIDROW بازی Space Hulk Harbinger of Torment, دانلود نسخه نهایی بازی Space Hulk Harbinger of Torment, دانلود کرک SKIDROW برای بازی Space Hulk Harbinger of Torment, دانلود کرک سالم بازی Space Hulk Harbinger of Torment, دانلود کرک نهایی Space Hulk Harbinger of Torment,

دانلود بازی Plants vs. Zombies Garden Warfare برای PS3

نويسنده : admin | تاريخ : 20:46 - 8 / 7 / 1393

وقتی اسم گیاه را می شنویم، ناخودآگاه فکرمان به سمت طبیعت، سبزی و زندگی می رود. گیاهان حیات را در کره زمین برقرار می کنند؛ آن ها حرکت نمی کنند و نمی توانند، جلوی خراب کردن کره زمین توسط انسان ها را بگیرند. در طرف مقابل وقتی اسم زامبی را می شنویم، فکرمان سوی مرگ و نیستی می رود. زامبی ها مظهر مرگ و سیاهی هستند. آن ها کاملا در نقطه مقابل گیاهان قرار دارند. موجوداتی که با زندگی خود مرگ را برای زندگان به وجود می آورند. این بار کمی متفاوت است. این بار به رگ غیرت گیاهان بر خورده است، آن ها طاقت دیدن از بین رفتن کره زمین و به معنای کامل تر حیات را ندارند، پس به خودشان آمده و از بند ریشه هایشان رها شده اند. آن ها آزادانه می خواهند، زامبی های مرگ آور را نابود کنند و امید را به انسان ها بازگردانند. سه یا چهار سال پیش بود، که ایده فوق العاده نو و جدید George fan توسط استودیو popcap games به یک بازی tower defense بی نظیر تبدیل شد. بازی که در جشنواره های متعددی نامزد دریافت جایزه شد. این بازی نه گرافیک آنچنانی داشت و نه داستان خیلی خوب. بلکه تنها ایده ای ناب بود، که بازی های tower defense خسته کننده را به یک بازی سرگرم کننده و حذاب تبدیل کرد. بازی که رقابت بین دو جبهه مرگ و زندگی را روایت می کرد. در این بازی نه خبری از خون و خونریزی بود و نه خبری از کشت و کشتار، بلکه فقط جنبه های بامزه و خنده دار(fun) در بازی وجود دشت.از همه مهم تر این که متای بازی در سایت metacritic 88 ثبت شده است. داستان بازی خیلی ساده است. زامبی هایی که چنان زشت و خون خوار نیستند، به خانه ها و حیاط اطرافشان حمله می‌کنند و می خواهند آن جا را تصرف کنند. در طرف دیگر صاحب خانه گیاهانی را می کارد(استخدام می کند) که از او و ملکش محافظت کنند.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: اسکرین شات های بازی Plants vs, Zombies Garden Warfare, تصاویر بازی Plants vs, Zombies Garden Warfare, دانلود بازی Plants vs, Zombies Garden Warfare باری پلی استیشن 3, دانلود رایگان بازی زامبی ها علیه گیاهان برای پلی استیشن 3, دانلود نسخه iMARS بازی Plants vs, Zombies Garden Warfare برای ps3, دانلود نسخه ps3 بازی Plants vs, Zombies Garden Warfare, عکس های بازی Plants vs, Zombies Garden Warfare, نقد و بررسی Plants vs, Zombies Garden Warfare, پیش نمایش Plants vs, Zombies Garden Warfare,

نسخه جدید بازی کرم ها (شورش) برای کامپیوتر – Worms Revolution PC Game

نويسنده : admin | تاريخ : 13:58 - 19 / 4 / 1393

 

وقتی در سال ۱۹۹۵ (یعنی ۱۹ سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند. مضحک ترین نکته این بازی، کاراکتر ها و موضوع آن است! قهرمان های این داستان تعدادی کرم هستند که مثل قهرمان های فیلم های هالیوودی اسلحه به دست گرفته اند و با هم میجنگند! شاید همین تقابل و تضاد باعث جذابیت و موفقیت بازی Worms شده باشد. کرم های نحیفی که اسلحه های غول آسا دارند! از ۱۹ سال پیش که اولین نسخه بازی Worms منتشر شد تا به امروز، ۱۸ نسخه از این بازی تولید شده است. و این یعنی یک موفقیت چشمگیر و جهانی.

 در این مطلب جدیدترین نسخه از بازی کرم ها با عنوان شورش (Worms Revolution) را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

 در بازی Worms Revolution نسبت به نسخه های قبلی، خشونت بیشتری وجود دارد. (هرچند این خشونت هم با وجود کاراکتر کرم ها خنده دار است)

اسلحه هایی که در این نسخه وجود دارند بسیار پیشرفته تر هستند و قدرت تخریب بیشتری دارند. ضمن اینکه گرافیک بازی نیز بسیار پیشرفت کرده و کاملا سه بعدی است.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی کرم, دانلود بازی ورم, دانلود بازی جنگ کرمها, دانلود بازی کم حجمwormدانلود بازی کم حجم, دانلود بازی pcکم حجم, دانلود بازی زیبا و کم حجم, دانلود بازی کمهای شورشی, worm game download, دانلود بازی worm, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی اکشن و کم حجم, دانلود بازی اعتیاد اور,

دانلود بازی مبارزان جنجالی–Brawl Busters

نويسنده : admin | تاريخ : 15:25 - 18 / 4 / 1393

Brawl Busters یک بازی هیجان انگیز در سبک شوتر سوم شخص با محیطی فانتزی و نسبتا طنز آمیز است که در سال 2011 به دست Rock Hippo Productions منتشر شده است. مبارز مورد علاقه خود را از بین چندین کاراکتر بازی انتخاب کنید تا به یکی از Map ها وارد شوید و یک مبارزه تمام عیار را تجربه کنید. اسلحه و تجهیزات خود را با کسب امتیاز خریداری کنید تا افراد بیشتری را نابود سازید.

Brawl Busters دانلود Brawl Busters   بازی مبارزان جنجالی

شخصیت هایی همچون Firefighter, Boxer, Rocker و Blitzer در بازی Brawl Busters وجود دارند و هر یک از آن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند و باید نسبت به توانایی هایتان، یکی از آن ها را برگزینید. امکان شخصی سازی یا همان Customize نیز برای هر فرد در این بازی قرار داده شده است. قیافه و لباس کاراکترتان را تغییر دهید و با سلاح های جدیدی به جنگ با دشمنان بروید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید از سایت سرزمین رایانه, دانلود بازی کامپیوتری جدید جنگی, سایت بازی های کامپیوتری سال2006, دانلود بازی های کم حجم تفنگی, دانلود بازی sniperelite, معرفی بازیهای تریلی در جاره های کشور, بازیهای کمحجم اینترنتی, بازیهای پر هیجان اول شخص برای کامپیوتر, بازی های اکشن کامپیوتری 2013, باز ی برای کامپیوتر, ,

دانلود بازی سفینه جنگنده –Zeit 2

نويسنده : admin | تاريخ : 15:21 - 18 / 4 / 1393

Zeit 2 از جمله بازی های دو بعدی شرکت Ubisoft در سبک Arcade و Shoot’em Up برای کامپیوتر است که در سال 2011 عرضه شده و عنوان نسبتا موفقی به حساب می آید. در این بازی باید به سفر زمان بروید و خود را به کهکشان های دیگری برسانید تا از نابودی نسل انسان ها جلوگیری کنید. دشمنان را به مرور زمان شناسایی کنید و با اسلحه های فوق پیشرفته ای که روی سفینه کار گذاشته شده اند، آن ها را به نابودی بکشید.

Zeit 2 دانلود Zeit 2   بازی سفینه جنگنده

جذاب ترین بخشی که در بازی Zeit 2 وجود دارد، شخصی سازی سفینه فضاییتان می باشد که به کمک آن هر کاری را ممکن می سازید و ماموریت های مختلفی را با آن به انجام می رسانید. در هر مرحله از بازی، امتیاز جمع آوری کنید تا بهترین آیتم ها را بر روی سفینه پیاده سازی کنید و بتوانید از پس دشمنان سرسخت و بسیار قوی در مراحل بالاتر بر آیید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: باریهای که در کامیوتر با دسته میتوان بازی کرد, دانلود بازی رایگان انلاین, دانلود بازی کم حجم تفنگی کامپیوتر, دانلود بازی سفینه جنگنده, دانلود بازی جنگی کمحجم برای کامپیوتر, دانلود بازی جنگی واکشن, دانلود بازی جنگی و تفنگی, دانلود بازی اول شخص قدیمی برای pc, بازی کامپیتری تفنگی رایگان, دانلود رایگان بازی های کامپیوتری زیبا وجذاب دخترانه, ,

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:32 - 17 / 4 / 1393

 

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی Men of War Assault Squad 2, دانلود Men of War Assault Squad 2, دانلود از سرور داخل ایران Men of War Assault Squad 2, دانلود بازی Men of War Assault Squad 2, دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای pc, دانلود بازی برای کامپیوتر 2014,, دانلود بازی جدید 2014, دانلود رایگان Men of War Assault Squad 2, دانلود رایگان بازی 2014, دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی Men of War Assault Squad 2, دانلود مستقیم Men of War Assault Squad 2, دانلود نسخه فشرده بازی Men of War Assault Squad 2, دانلود نسخه کم حجم بازی Men of War Assault Squad 2, دانلود کرک RELOADED بازی Men of War Assault Squad 2, کرک نهایی بازی, ,

دانلود بازی جدید و اکشن تاریکی Dark برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:22 - 17 / 4 / 1393

 

Dark PC Game – Black Box Version

Dark یا تاریکی بازی جدید با سبکی اکشن و متفاوت بوده که توسط کمپانی Kalypso Media برای PC در سال 2013 میلادی منتشر شده است. شخصیت اصلی بازی تصمیمی سرنوشت ساز و تاثیر گذار برای نجات جامعه ی بشری و برپایی عدالت گرفته است. درست زمانی که ظلم و جنایت به نقطه ی اوج خود رسیده و عدالت در پس تاریکی شب سرنگون شده ,  تنها یک وجود حرف اول را در دنیا می زند و آن خون آشام است. وجودی پلید و خبیث که با شرارت های خود در آشکار و نهان خون انسان های پاک و بی گناه را برای زنده ماندن مانند کفتاری به دندان میکشد. اکنون این فرصت در اختیارتان قرار داده شده تا عدالت را در جامعه تان برقرار کنید و مردم کشورتان را از نابودی نجات دهید. البته راه دشوار و طولانی را در ادامه مسیر در پیش خواهید داشت.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی جدید PC+ دانلود بازی جدید pc, دانلود بازی کامپیوتر پر حجم, بازی اکشن جدید, دانلود بازی های پر حجم کامپیوتر, بازیهای جدید pc, دانلود بازی کامپیوتری پر حجم, دانلود بازی های جدید پر حجم, دانلود بازی های پرحجم برای کامپیوتر, دانلود بازی پرحجم برای کامپیوتر, ,

دانلود بازی ندای وظیفه – Call of Duty 5 World at War

نويسنده : admin | تاريخ : 21:8 - 14 / 4 / 1393

Call of Duty 5 World at War نسخه پنجم و نسبتا قدیمی از سری بازی های ندای وظیفه برای PC است و در سال 2008 به دست شرکت Activision Blizzard عرضه شده است. همان طور که از پسوند بازی پیداست، داستان به طور کلی در مورد جنگ جهانی دوم و اتفاقاتیست که در این بازه زمانی رخ داده است و بسیاری از نبرد های آن زمان را با کیفیت بالایی به تصویر می شود.

COD World at War دانلود Call of Duty 5 World at War   بازی ندای وظیفه

PC | KAOS Version

کشور های ژاپن، آمریکا، شوروی و آلمان در حال جنگ با یکدیگر بر سر قدرت جهانی هستند تا در نهایت یکی از آن گروه ها به پیروزی برسد و حریف را مغلوب خود کند. ماشین آدم کشی آلمان که در تاریخ هم معروف است، به کار افتاده است و هر یک از مخالفان را به بدترین شکل ممکن به قتل می رساند تا اهداف خود را به پیش ببرد. در بازی Call of Duty 5 World at War نقش سربازان آمریکایی را ایفا می کنید که در حال جلوگیری آن هستند.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی شمشیری برای pc با حجم خیلی کم, دانلود بازی زیبا و اکشن برای کامپیوتر, بازی جنگی برای کامپیوتر کم حجم, فری گیمز-بازی بن تن کامپیوتر, زیبا ترین بازی برای کامپیوتر دخترانه, دانلود رایگان بازیهای مرحله ای اکشن کامپیوتر, دانلود بازی های جدید اکشن برای pc, تفنگ بازی اکشن خیلی باحال وحشدناک برای کام بیوتر, بازیهای کامبیوتری تفنگی خشن, بازی رایانه ها, دانلود بازی ندای وظیفه 5, دانلود بازی ندای وظیفه با حجم کم, دانلود بازی ندای وظیفه با لینک مستقیم,

دانلود بازی اسپلینتر سل–Splinter Cell

نويسنده : admin | تاريخ : 21:4 - 14 / 4 / 1393

Splinter Cell اولین نسخه از مجموعه بازی های اسپلینتر سل از کمپانی معروف Ubisoft برای کامپیوتر و کنسول های نسل ششم است که در سال 2002 انتشار یافته است. شرکت های بزرگی همچون Gameloft هم در طراحی این نسخه از بازی سهیم بودند ولی بعد ها کنار کشیدند و یوبیسافت به تنهایی به توسعه نسخه های جدید این بازی پرداخت و تا کنون هم موفق عمل کرده است.

Splinter Cell دانلود Splinter Cell   بازی اسپلینتر سل

همان طور که می دانید، داستان Sam Fisher از این ورژن آغاز می شود و برای سازمانی به نام Third Echelon کار می کند که زیر مجموعه ای از سازمان امنیت ملی آمریکاست. اما اتفاق بسیار تلخی برای Sam در بازی Splinter Cell اتفاق می افتد، دخترش به طور ناگهانی و مرموزی در یک صانحه رانندگی به قتل می رسد و او تصمیم می گیرد که دیگر برای هیچ سازمانی کار نکند و علل قتل دخترش را پیدا کند.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی رایانه ها, بازیهای کامبوتر, دانلود بازی کم حجم وباحال اردک کامپیوتر, دالنولد بازی جنگی جدید برای کامپیوتر, دانلود بازی جدید هیجانی کامپیوتر, دانلود بازی های جدید زیبای دخترانه برای کامپیوتر, دانلود بازی های دخترانه برای پی سی, دانلود بازی جدید, دانلود بازی جدید و رایگان, دانلود بازی جدید با لینک مستقیم, دانلود بازی اسپلینتر سل, دانلود بازی جدید اسپیلینتر سل, دانلود رایگان بازی اسپیلینتر سل, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود بازی اسپیلینتر سل, اسپیلینتر سل,

دانلود بازی شاهزاده ایرانی-Prince of Persia

نويسنده : admin | تاريخ : 21:0 - 14 / 4 / 1393

Prince of Persia WW یکی از نسخه های موفق بازی شاهزاده پارسی برای کامپیوتر و کنسول هایی همانند Xbox است که در سال 2004 توسط شرکت Ubisoft منتشر شده است. داستان بازی پس از گذشت هفت سال از ورژن The Sands of Time روایت می شود، زمانی که شاهزاده خودش را در سیاه چال غولی به نام Dahaka می بیند و هیچ راه فراری برای او باقی نگذاشته است.

Prince of Persia WW دانلود Prince of Persia WW   بازی شاهزاده

به شخصیت اصلی در بازی Prince of Persia WW کمک کنید تا شمشیر های خونین خود را به دست آورد و با استفاده از آن، همه دشمنان و افرادی را که از زندانیان بیگناه در سیاه چاله بزرگ محافظت می کنند، نابود کنید و راه جدیدی را برای ماجراجویی در دل دشمن پیدا کنید. به سرزمین بابل برگردید تا اتفاقات رخ داده در هفت سال قبل را به یاد آورید و کسانی را که باعث به وجود آمدن ظلم و ستم در این سرزمین شدند، بیابید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: باز‌یهای اکشن های جدید, دانلود بهترین بازی تفنگی کامپیوتر, دانلود بازی کم حجم تفنگی کامپیوتری, دانلود بازی های اکشن ورایگان, دانلود بازی زیبا و اکشن و کم حجم, دانلود بازی زیبا و اکشن, دانلود بازی اول شخص مرحله ای قدیمی, دانلود بازی استراتژیک و شمشیری قدیمی برای کامپیوتر, دانلود بازی های کم حجم شطرنج جنگی کامپیوتر, دانلود رایگان بازیهای رایانه ای پسر نینجا ماشین, ,

دانلود نسخه کم حجم بازی Sniper Elite 3 برای کامپیوتر

نويسنده : admin | تاريخ : 21:21 - 10 / 4 / 1393

SKDopi0 دانلود نسخه کم حجم بازی Sniper Elite 3 برای کامپیوتر

|لینک دانلود نسخه Blackbox با حجم ۷ گیگ اضافه شد |

Sniper Elite 3 جدیدترین شماره بازی اسنایپر یا تک تیر انداز که معرف حضور علاقه مندان به بازی های کامپیوتری است و جوایز متعددی هم در همین زمینه کسب کرده.این بار داستان بازی شما را به وقایع جنگ جهانی دوم در آفریقای شمالی میبرد ، نبرد در بیابان های بی رحه و عجیب و غریب شمال آفریقا و نبرد های سنگین و خشن با نیرو های پرقدرت نازی که تخصص خاصی در نبرد صحرا دارند.در این بازی شما باید اهداف خود را در مناطق جغرافیایی مختلف مانند دره های پر پیچ و خم، دشت های سرسبز و شهر های باستانی و قدیمی مورد هدف قرار دهید تا در یک نبرد مرگبار جلوی برنامه سلاخ های فوق قوی  نازی ها را در بیابان های غربی بگیرید.در این راه شما میتوانید از روش هایی همچون برنامه ریزی ، مخفی کاری یا حملات غافلگیر کننده استفاده کنید. از مورد هدف قرار دادن اهداف دور تا حملات Melee و استفاده از تله های انفجاری همه و همه از توانایی های شما هستند که میتوانند سرنوشت یک جنگ را تغییر دهند ، در واقع شما نقش نقطه عطف را در این نبرد بازی میکنید.

ویژگی های بازی Sniper Elite 3:

نبرد های تفنگی عالی – تجربه تمام عیار شلیک گلوله با رعایت تمامی عوامل موثر در تیر اندازی ، نیروی جاذبه، باد، حتی ضربان قلب همه و همه در هدف گیری شما در این بازی سبک سوم شخص موثر خواهند بود.

محیط های گسترده جدید – و اهداف گوناگون در هر یک از مراحل که به گونه ای طراحی شده اند که هرگز تکراری نخواهند بود و شما به یک روش دو ماموریت مختلف را نمیتوانید به اتمام برسانید .

تغییر در سیستم X-Ray Kill cam که قوی تر از همیشه برگشته و امکان مشاهده عضلات ، مفاصل و گشردش خون را میدهد هر چه بهتر میدهد ، همچنین امکان استفاده از اشعه ایکس برای انهدام وسایل نقلیه، تانک های تایگر و کامیون ها هم به بازی اضافه شده.

امکان شخصی سازی و ارتقا سلاح ها و امکان بازی گروهی در بخش انلاین بازی که البته فقط برای نسخه های اوریجینال بازی قابل دسترسی خواهد بود. در ادامه لینک دانلود بازی Sniper Elite 3 برای Pc به همراه تصاویر و توضیحات تکمیلی قابل مشاهده است.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Sniper Elite 3 blackbox, Sniper Elite 3 free http direct link, Sniper Elite 3 kaos, آپدیت بازی Sniper Elite 3, دانلود Sniper Elite 3, دانلود بازی sniper 2014, دانلود بازی اسنایپر الیت 3, دانلود بازی تک تیر انداز 2014, دانلود شماره جدید بازی اسنایپر, معرفی بازی Sniper Elite 3, نسخه kaos بازی Sniper Elite 3, نسخه بلک باکس بازی Sniper Elite 3, نسخه فشرده بازی Sniper Elite 3, کرک بازی Sniper Elite 3,

دانلود بازی Coma Mortuary برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 21:46 - 24 / 2 / 1393

داستان بازی در مورد یک مرد است که حافظه خود را از دست داده و شاید تنها دلیل اصلی آن از دست دادن همسرش است. وی پس از مدتی دچرا افسردگی میشود و تصمیم به خودکشی در همان محلی میگیرد که همسر خود را از دست داده است، اما وی زنده ماند و به حالت  اغما رفت، جایی که روح خود را به جهان مردگان هدیه داد. هم اکنون تنها یک دفترچه خاطرات از آن مانده که همه چیز از آن جهان را بازگو میکند. این دفترچه وقایع عجیبی را از جهانی دیگر بازگو می کند و شما در این بازی وارد جهان مردگان می شوید تا در دنیایی که آن مرد بدان وارد شده است به بازی بپردازید. این بازی در ژانر ترسناک و ماجراجویی می باشد که برای دانلود آن می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Coma Mortuary, دانلود از سرور ایران بازی Coma Mortuary, دانلود از سرور پر سرعت Coma Mortuary, دانلود رایگان Coma Mortuary, دانلود لینک مستقیم پر سرعت Coma Mortuary, دانلود لینک پرمیوم بازی Coma Mortuary, دانلود مستقیم Coma Mortuary, دانلود مستقیم RELOADED بازی Coma Mortuary, دانلود نسخه ریلودد بازی Coma Mortuary, کرک ریلودد بازی Coma Mortuary,

دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 21:32 - 24 / 2 / 1393

2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 3-RELOADED


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تصاویر بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3, دانلود episode 3 بازی the walking dead, دانلود The Walking Dead, دانلود بازی The Walking Dead Season 2, دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3, دانلود بازی بازی واکینگ دد 2014, دانلود بازی واکینگ دد برای کامپیوتر, دانلود بازی واکینگ دد فصل دوم, دانلود رایگان بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3, دانلود رایگان فصل 2 بازی Walikng Dead, دانلود فصل دوم بازی The Walking Dead, دانلود فصل دوم بازی واکینگ دد, دانلود قسمت سوم بازی بازی واکینگ دد فصل دوم, دانلود قسمت سوم فصل دوم بازی The Walking Dead, دانلود مستقیم بازی The Walking Dead Season 2, دانلود مستقیم بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3, دانلود مستقیم بازی بازی واکینگ دد S02, سیستم مورد نیاز The Walking Dead Season 2 Episode 3,

دانلود بازی Bound by Flame برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 21:56 - 22 / 2 / 1393

بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد.شما می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید.می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از فرمانروای سرزمین Vertial در برابر موجودات عظیم الجثه و بدون قلب حفاظت کنید. گروه اندکی باقی مانده اند که آخرین خط تدافعی Vertial در برابر هیولا ها به حساب می آیند . حالا که داستان بازی را فهمیدیم سوال بالا را به شکلی دیگر تکرار می کنیم. میخواهید به عنوان یک انسان سرزمین خود را نجات دهید یا به عنوان یک اهریمن به سوی دیگر اهریمنان خیزش بردارید؟ انتخاب شما بین خیر و شر هر چه باشد شما دارای یک قدرت فوق العاده هستید.آتش. در علوم راهنمایی خواندیم که یکی از منابع طبیعی نور آتش است. گفتیم نور.نور پردازی چگونه است ؟ در شب شاید ما شاهد نورپردازی حرفه ای نباشیم اما حداقل می توانیم به نورپردازی در روز امیدوار باشیم. اما علاوه بر نور پردازی فاکتور های دیگری نیز باید مد نظر باشند تا بتوان یک بازی را به خوبی توصیف کرد مانند طبیعت بازی.به طور کلی بازی ماموریت های شما غالبا در جنگل می باشند پس باید گیاهان و درختان هم به زیبایی طراحی شده باشند تا بازی جذاب شود.طراحی درختان در یک کلام عالی است. چمن ها نیز عالی تر طراحی شده اند.نکته ی جالب اینجاست که بعضا در حین ماموریت شما کلبه ای را می بینید که از چوب درختان ساخته شده است که این هم زیباست.

Bound by Flame PC-CODEX

 

Bound by Flame pc cover small دانلود بازی Bound by Flame برای PC


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تصاویر بازی Bound by Flame, دانلود Bound by Flame, دانلود از سرور داخل ایران Bound by Flame, دانلود از سرور داخل ایران بلک باکس بازی Bound by Flame, دانلود بلک باکس بازی Bound by Flame, دانلود رایگان Bound by Flame, دانلود رایگان نسخه فشرده بازی Bound by Flame, دانلود لینک پر سرعت بازی Bound by Flame, دانلود لینک پرمیوم بازی Bound by Flame, دانلود مستقیم Bound by Flame, دانلود مستقیم نسخه BlackBox بازی Bound by Flame, دانلود مستقیم نسخه فشرده بازی Bound by Flame, دانلود نسخه CODEX بازی Bound by Flame, دانلود نسخه ریپ شده بازی Bound by Flame, دانلود کرک سالم بازی Bound by Flame, دانلود کرک نهایی بازی Bound by Flame, پیش نمایش بازی Bound by Flame,

دانلود رایگان نسخه بتا بازی Titanfall برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 11:59 - 19 / 2 / 1393

 

ارائه دیگر از سایت سوپر دانلود
تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۱۰/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/انلاین
زبان: ENG
حجم فایل: ۷٫۶۶ GB
اطلاعات بازی :
Titanfall یک بازی آنلاین جدید آغشته با حرکات پارکور مانند می باشد که توسط گروهی از سازندگان سابق Infinity Ward ساخته شده است. Titanfall یکی از عناوین فوق العاده مایکروسافت می باشد که تاکنون توانسته با نمایش های درخشانش دل بسیاری از کارشناسان بازی و گیمرها را برباید. بازی دارای دید اول شخص یا همان FPS است ، اما چیزی که این بازی را از سایر بازی ها FPS متمایز می کند Multiplayer بودن آن است . بله ، این بازی فقط دارای بخش مالتی پلیر است و از بخش سینگل پلیر در آن خبری نیست و همچنین این بازی نیز مانند بعضی دیگر از بازی های نسل بعد MMO است . آنلاین بودن بازی یکی از ویژگی های مثبتبازی است و بدون شک در آینده اکثر بازی ها فقط به صورت آنلاین قابل بازی کردن هستند ، البته آنلاین بودنبازی در کشور ما به علت وضع اینترنت یک ویژگی منفی حساب می شود و باعث میشود که اکثر بازیکنان از تجربه ی این بازی فوق العاده محروم بمانند . وقتی که صحبت از یک بازی مالتی پلیر می شود ، دیگر داستان معنایی پیدا نمی کند و فقط کشتن و جلو رفتن و نفر اول شدن در Leaderboard است که مهم است ، اما TF از این قاعده مستثنی است و دارای بخش داستانی بسیار زیبایی نیز است. که حال به تازگی نسخه بتای اینبازی برای PC منتشر شده است.

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی جدید, دانلود بازی رایگان, دانلود رایگان بازی Titanfall, دانلود بازی titanfall, download titanfall, ,

دانلود بازی Outlast Whistleblower برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:11 - 18 / 2 / 1393

اولین دی ال سی از بازی جنجال برانگیز و ترسناک Outlast با نام Whistleblower عرضه شده است. در این DLC شما با شخصیت Waylon Park که یک مهندس نرم افزار تحت قرارداد با Murkoff بوده و هم چنین Miles و ژورنالیستی که ایمیل ها را ارسال می کرده بازی خواهید کرد. باتوجه به امنیت فوق العاده قوی پروتوکل ها، Waylon چندین هفته است که نتوانسته با زن و فرزند خود صحبت کند و به همین خاطر گروهی از دانشمندان عالم را با دکترهای متخصص که عملیاتی خطرناک و آزمایشاتی بی قانون را اجرا می کنند دور خود جمع کرده تا آزمایشاتی را بر روی بیماران خود انجام دهد! بدین وسیله وی می خواهد روح بیماران بی گناه خود را آزمایش کند تا بتواند از طریق دانشی جدید از این محدوده ی حفاظت شده خارج شود و به دیدار خانواده ی خود از طریق روحش برود!

Outlast Whistleblower PC-RELOADED

 

Outlast Whistleblower pc cover دانلود بازی Outlast Whistleblower برای PC


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: اسکرین شات های بازی Outlast Whistleblower, تصاویر بازی Outlast Whistleblower, توضیحات بازی Outlast Whistleblower, دانلود DLC بازی Outlast Whistleblower, دانلود Outlast Whistleblower, دانلود از سرور داخل ایران Outlast Whistleblower, دانلود رایگان Outlast Whistleblower, دانلود رایگان نسخه Blackbox بازی Outlast Whistleblower, دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی Outlast Whistleblower, دانلود لینک پر سرعت بازی Outlast Whistleblower, دانلود مستقیم Outlast Whistleblower, دانلود نسخه RELOADED بازی Outlast Whistleblower, دانلود نسخه بلک باکس بازی Outlast Whistleblower, دانلود کرک ریلودد بازی Outlast Whistleblower, دانلود کرک نهایی بازی Outlast Whistleblower, نسخه فشرده بازی Outlast Whistleblower, نقد و بررسی بازی Outlast Whistleblower,

دانلود بازی NaissanceE برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 14:37 - 1 / 12 / 1392

بازی کامپیوتر NaissanceE جهان ناشناخته یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز همان کمپانی سازنده , آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی در یک محیط مرموز و هدف اصلی آن , کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش روی شما است . این نسخه شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدید را برای شما رقم خواهد زد . عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید . اکثر اوقات بازی , کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آنها , شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف اصلی بازی آن است تا پلیر تنهایی را درک کند و احساس نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد . جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست . تخیل , یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است . پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده , سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد .

NaissanceE PC-RELOADED

 

.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود NaissanceE, دانلود از سرور داخل ایران بازی NaissanceE, دانلود با لینک مستقیم بازی NaissanceE, دانلود بازی 2014, دانلود بازی NaissanceE, دانلود بازی جدید برای کامپیوتر, دانلود بازی فکری 2014, دانلود بازی کم حجم 2014 برای pc, دانلود رایگان بازی NaissanceE, دانلود رایگان بازی فکری 2014 برای pc با لینک مستقیم, دانلود رایگان لینک پر سرعت بازی NaissanceE, دانلود کرک سالم بازی NaissanceE, دانلود کرک نهایی بازی NaissanceE,

دانلود بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 14:34 - 1 / 12 / 1392

Reaper Tale of a Pale Swordsman یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Hexage ساخته وبرای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بار دیگر شیاطین و هیولاها به زمین بازگشته اند و هرج و مرج بزرگی راه انداخته اند و حالا شما در بازی باید در نقش یک شمشیر زن سیاه پوش ماهر ظاهر شوید و به جنگ با این موجودات پلید و خبیث بروید. این جنگجویی که شما کنترلش را دارید میتواند در جنگ ها بزرگ تعداد زیاد دشمنان را از پا در بیاورد. در بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman ماموریت های زیادی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام را انتخاب کنید و به کشف اسرار بیابان ها بپردازید. در این بازی شخصیت های مختلف بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فرد خودشان هستند. برای شخصیت شما هم در بازی بیش از ۳۰ مهارت ویژه طراحی شده است که شما باید برای بدست آوردن ها ماموریت های پر چالش را پشت سر بگذارید.

Reaper Tale of a Pale Swordsman PC-ALiAS

 

Reaper pc cover دانلود بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Reaper Tale of a Pale Swordsman, دانلود از سرور داخل ایران بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman, دانلود با لینک مستقیم بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman, دانلود بازی 2014, دانلود بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman, دانلود بازی جدید برای کامپیوتر, دانلود بازی کم حجم 2014 برای pc, دانلود رایگان بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman, دانلود رایگان لینک پر سرعت بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman, دانلود کرک سالم بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman, دانلود کرک نهایی بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman,

دانلود بازی STRIDER برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 14:8 - 1 / 12 / 1392

Strider شامل سیستم کنترل فوق العاده پاسخگو به همراه سیستم مبارزاتی فوق العاده رضایت بخش در هر یک از زمینه های ایستادن ، دویدن ، بالا رفتن از دیوار ، حلق آویز شدن و خیلی موارد دیگر می باشد. این بازی حرف های زیادی برای گفتن دارد. در محیط های غیر خطی ، به بازیکن این اجازه را می دهد که از طریق آپگرید هایی که در بازی وجود داردبخش غیرقابل دسترس را دوباره بازگشایی و یا ارتقاع دهند. STRIDER یک بازی جدید اکشن ماجرایی side-scrolling است که از یک گیم پلی سریع و درگیرانه در یک جهان گسترده و پیوسته استفاده میکند.دو کمپانی Double Helix, Capcom سازندگان بازی STRIDER و Capcom هم انتشار بازی را بر عهده دارد.شما در این بازی هدایت یک نینجا به اسم Hiryu را برعهده دارید که  جوان ترین مامور یک گروه الیت به اسم Striders است، همانند سری کلاسیک بازی STRIDER از کمپانی کپکام که در سال ۱۹۸۹ بر روی چندید کنسول بازی منتشر شده بود.در این بازی بازیکنان دسترسی به شهر گسترده بازی یعنی Kazakh City دارند و در هر جهتی که مایل باشند قادر به حرکت و پیمایش خواهند.

STRIDER PC-RELOADED

 

STRIDER pc cover small دانلود بازی STRIDER برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود STRIDER, دانلود از سرور داخل ایران STRIDER, دانلود از لینک مستقیم بازی STRIDER, دانلود بازی STRIDER, دانلود بازی استرایدر برای pc, دانلود بازی اکشن 2014, دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی STRIDER, دانلود لینک پر سرعت ایران بازی STRIDER, دانلود مستقیم بازی استرایدر برای کامپیوتر, دانلود نسخه بلک باکس بازی STRIDER, دانلود نسخه فشرده بازی STRIDER, دانلود نسخه نهایی بازی STRIDER, دانلود نسخه کم حجم STRIDER, دانلود کرک BlackBox بازی STRIDER, دانلود کرک RELOADED بازی STRIDER, دانلود کرک ریلودد بازی STRIDER, دانلود کرک ریلودد بازی استرایدر, دانلود کرک سالم STRIDER,

دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 18:37 - 22 / 10 / 1392

Metal Gear Rising: Revengeance را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد و تهیه کننده ارشد این عنوان یعنی جناب Shigenobu Matsuyama این مورد را تا حدی مهم و عظیم دانست که طی صحبتی اعلام کرد امکان این امر که این عنوان را بدون کشتن به پایان برسانید وجود دارد. شاید این مطلب برای یک بازی در سبک H&S زیاد جالب و ستودنی نباشد اما این بازی، عنوانی است در چارچوب اصلی خانواده MGS که با اندک تغییرات، تجربهای جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورده و بدیهی است که سیستم مخفی کاری در آن نقش بهسزایی را ایفا خواهد کرد. برای مشاهده ی ادامه نقد بازی و لینک های دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Metal Gear Rising: Revengeance PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Metal Gear Revengence pc cover small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای PC

 

dvd دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تصاویر بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود از سرور داخل ایران Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود بازی اکشن 2014, دانلود جداگانه ریلودد بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود رایگان Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود مستقیم Metal Gear 2014 برای PC, دانلود مستقیم Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه BlackBox بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه pc بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه بلک باکس بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه نهایی بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نسخه نهایی بازی متال گیر انتقام, دانلود نسخه کرک ریلودد متال گیر ریونجنس, دانلود نسخه کم حجم بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود نهایی نسخه کم حجم بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود کرک ریلودد بازی Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود کرک سالم Metal Gear Rising: Revengeance, دانلود کرک سالم RELOADED بازی Metal Gear Rising: Revengeance, نقد بازی Metal Gear Rising: ,

دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:27 - 2 / 3 / 1392

اگر با موجودات افسانه ای مانند گرگ نماها، خون آشام ها، ارواح و… آشنایی داشته باشید، حتماً شکارچی قدیمی این موجودات که آبراهام ون هلسینگ (Abraham Van Helsing) نام دارد را نیز می شناسید. برای او مبارزه با دراکولا یا یک گرگ نما تفاوتی ندارد. ون هلسینگ دارای قدرت ها و تجهیزات منحصر به فردی است که همیشه به او در این مبارزات کمک می کنند. استودیوی NeocoreGames مدتی است که در حال ساخت بازی ای بر اساس این شخصیت است. The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی Hack and Slash مانند God of War یا Castlevania نیست، بلکه یک عنوان نقش آفرینی به سبک Diablo و Torchlight است. بخش داستانی بازی دارای ۳ بخش مختلف است که بازیکنان بین آن ها در گردش خواهند بود و شهرها، ساختمان ها و مأموریت های گوناگونی را پشت سر خواهند گذاشت. در این بین، باید با موجودات بسیار قدرتمندی مبارزه کنید که برای پیروزی بر آن ها باید کارهای زیادی انجام دهید تا بسیار قوی شوید. هر چقدر که دشمنان را از بین ببرید، Level Up خواهید شد و به نیروهای فراوانی دسترسی پیدا می کنید. سیستم ارتقاء قدرت ها به صورت درختی است و شما می توانید هر کدام را که دوست دارید، برای شخصیت خود انتخاب کنید. هر بار که کسی را می کشید، آیتم هایی را بدست می آورید که می توانید آن ها را در زمان مبارزه ها فعال کنید.

The Incredible Adventures of Van Helsing PC-RELOADED

 

Van Helsing pc cover دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی The Incredible Adventures of Van,

دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:25 - 2 / 3 / 1392

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

 

Call of Juarez Gunslinger-RELOADED | 4.5 GB

 

Call of Juarez Gunslinger دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Call of Juarez 2013,

دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:21 - 2 / 3 / 1392

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Fast and Furious Showdown-RELOADED | 1.8 GB

 

Fast and Furious Showdown دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Fast and Furious: Showdown,

دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:30 - 1 / 3 / 1392

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil: Revelations PC-FLT

 

Resident Evil Revelations pc cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

 

dvd دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Resident Evil: Revelations برای کامپیوتر,

دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3

نويسنده : admin | تاريخ : 17:10 - 1 / 3 / 1392

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil Revelations PS3-ANTiDOTE

 

RERevelations ps3 cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Resident Evil: Revelations برای Ps3, ,

بازی Assassin's Creed III + Update 1.05 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 1:32 - 29 / 2 / 1392

Assassin's Creed IIIsoft98 نسخه سوم بازی Assassin's Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

نويسنده : admin | تاريخ : 23:48 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

 

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|


 

داستان نسخه ی سوم Gears of War 3 بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد . همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمی گردد جایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او می پردازد. زیبایی و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمی گردد  امتیاز هایی مانند گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود. وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمی برید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان به عنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به Dom که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است می‌رسید. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Thunder Wolves برای کامپیوتر

نويسنده : admin | تاريخ : 23:33 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Thunder Wolves برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Thunder Wolves برای کامپیوتر

 

بازی Thunder Wolves از جدیدترین عنوان های بازی اکشن در زمینه جنگ هوایی محسوب می شود که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Thunder Wolves شما در نقش خلبان هلیکوپترهای جنگی ظاهر می شوید که باید سعی کنید با تاکتیکهای درست و استفاده از سلاحهای مختلفی که هلیکوپترتان دارد . در بازی Thunder Wolves حدود ۹ هلیکوپتر مختلف وجود دارد که با پیشروی در بازی میتوانید از آنها استفاده نمایید و در ۱۳ ماموریت مختلف بازی از آنها کمک بگیرید .

از دیگر ویژگی های بازی Thunder Wolves می توان به تنوع ماموریتها و محیطهای Thunder Wolves اشاره کرد که بازی را از حالت یکنواختی خارج کرده است . ماموریت های بازی Thunder Wolves در ۴ منطقه مختلف دنیا پیگیری میشود که در آنها باید به جنگ با تروریستهای مختلف بپردازید و آنها را از رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارید . اگر از علاقمندان به بازی های اکشن و جنگ هوایی هستید فرصت دانلود بازی Thunder Wolves را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Metal Slug Collection – مجموعه تمام بازی های سرباز کوچولو

نويسنده : admin | تاريخ : 23:19 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Metal Slug Collection   مجموعه تمام بازی های سرباز کوچولو

 

دانلود بازی Metal Slug Collection

دانلود بازی Metal Slug 1 & 2 & 3 & 4 & 5 & 6

 

امروز برای شما کاربران عزیز ، مجموعه با ارزش بازی Metal Slug Collection را آماده کرده ایم که شامل مجموعه ای از ۷ عنوان از بیادماندنی ترین سری بازی های Metal Slug و یا همان سرباز کوچولوی خودمان است ! سری بازی سرباز کوچولو از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار هستند که در کشور ما نیز یکی از پرطرفدار ترین بازی های کنسول محبوب و قدیمی پلی استیشن ۱ می باشد .

بازی Metal Slug Collection شامل نسخه های مختلفی از این بازی زیباست که اولین نسخه ی آن در سال ۱۹۹۶ و یا نام Metal Slug منتشر شد و پس از استقبال فوق العاده ای که از این بازی به عمل آمد ، دومین نسخه آن نیز در سال ۱۹۹۸ و با نام Metal Slug 2 و همینطور به ترتیب در سال های ۱۹۹۹ ، ۲۰۰۰، ۲۰۰۲ ، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ دیگر نسخه های بازی Metal Slug روانه ی بازار شد .

در رابطه با گرافیک و گیم پلی این بازی به سختی میتوان نظر داد . بازی Metal Slug Collection آنقدر گیم پلی زیبا و اعتیاد آوری دارد که میتواند ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم نماید ، گرافیک ۲ بعدی اما فوق العاده جذاب بازی ، هنوز هم یادآور خاطرات گذشته است و هنوز هم جذابیت های خاص خود را دارد . حالت مولتی پلیر بازی همچنان جذاب است و میتواند در ایام نوروز ! سرگرمی فوق العاده ای برای شما باشد . امیدواریم از بازی Metal Slug Collection – دانلود بازی زیبای سرباز کوچولو برای PC لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Metal Slug Collection :

-   مجموعه ی شامل ۷ نسخه از این بازی زیبا
-   مناسب برای تمامی رده های سنی
-   قابل اجرا برروی اکثر نسخه های ویندوز
-   امکان اجرای بازی در حالت مولتی پلیر
-   گرافیک و صداگذاری فوق العاده زیبا و خاطره انگیز
-   و …


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی هالک – نسخه کم حجم بازی Hulk

نويسنده : admin | تاريخ : 23:10 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود رایگان نسخه کامپیوتری و کم حجم بازی هالک سبز Hulk

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

افتخار این را داریم که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی بازی معروف و محبوب هالک را که حجم کمی نیز دارد برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. هالک یا همان غول عظیم الجثه سبز رنگ جزو یکی از قهرمانان و شخصیت های کارتونی محبوب است که با حرکات و تکنیک های جالب جنگی که نشان از قدرت بدنی بالاست باعث شده است تا افراد زیادی مجذوب این ابر قهرمان شوند. در این بازی نیز هالک را مثل سابق پرقدرت و بی باک خواهید دید که نابود کردن رقیبان که شامل سپاه جنگی، تانک های بزرگ و هلیکوپترهای جنگنده ...

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:4 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 برای PC

 

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 برای PC

بازی Post Apocalyptic Mayhem MULTi8-PROPHET

 

فکر نمی کنم کاربرانی که به بازی های رایانه ای علاقه دارند ، بازی های ماشین جنگی را ندیده و یا اسم آن را نشنیده باشند . بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013  که به بازی ماشین جنگی مشهور شده است یکی از جذاب ترین بازی های سبک مسابقه ای است که برای کامپیوتر تولید شده است . چند وقت پیش نسخه ناقص و نیمه تمام بازی منتشر شده بود و هم اکنون نسخه نهایی با تمامی DLC های آن منتشر شد. بازی Post Apocalyptic Mayhem در میان تمامی بازی خورهای سراسر جهان محبوبیت خاصی دارد ، نمی توان کسی را پیدا کرد که از تجربه ی این بازی لذت نبرده باشد .

بازی ماشین جنگی محصول سال ۲۰۱۳ می باشد که حجم مناسبی نسبت به گرافیک خود دارد . در بازی Post Apocalyptic Mayhem شما می توانید با سلاح های مختلف و جالبی که در اختیار دارید ، اتومبیل خود را آماده ی یک نبرد خیابانی بزرگ کنید ، نکته ی مثبت دیگر بازی کنترل روان و زیبای اتومبیل ها در بازی است که حس جالبی را به شما خواهد داد. شما هم اکنون می توانید بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:2 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

بازی Plight of the Zombie یک بازی کم حجم و جدید با ترکیبی از سبک های فکری ، ماجرایی و استراتژیکی می باشد. سبک بازی Plight of the Zombie مقداری متفاوت از سایت بازی های است که تا به حال درباره زامبی ها دیده اید. شما بیشتر زامبی را یک شخصیت ترسناک که در پی کشتن نقش اول بازی است دیده اید ولی در بازی Plight of the Zombie شما زامبی های فقیر و گرسنه ای را خواهید دید که در پی بدبختی خود و پیدا کردن غذا هستند.

فکرتان را به کار بیندازید و به بازی گرفتاری زامبی قدم بگذارید. حس سیری ناپذیر انها و ارضا نشدن آنها از خوردن مغز انسان همه یک مخمصه بزرگ است زیرا شما در بازی Plight of the Zombie یک زامبی خواهید شد و بایست به دنبال مغز گشته و خود را سیر کنید. چندین شخصیت زامبی در بازی Plight of the Zombie موجود است. شما در این بازی یکی از شخصیت های زامبی موجود خواهید شد و در پی  غذای مورد علاقه یعنی مغز انسان می روید. شما هم اکنون می توانید بازی Plight of the Zombie  با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

امکانات در دسترس بازی Plight of the Zombie:

-       بیش از ۵۰ مرحله زیبا و صد البته خوشمزه در مقابل شما خواهد بود
-       کسب امتیاز و خوشگذرانی با سیر کردن زامبی بازی
-       دارا بودن فروشگاه اشتهای بازی با لوازم اضافه برای رفع گرسنگی
-       شخصیت های کاملا طبیعی و متحرک و طنزآمیز


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:21 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

 

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

دانلود بازی کم حجم تیم نجات

 

بازی Rescue Team 3 یک بازی کم حجم استراتژیک و مدیریتی فوق العاده زیبا می باشد که می تواند ساعت ها شما را  پای رایانه سرگرم کند که حتی متوجه گذر زمان نیز نشوید . بازی Rescue Team 3 به خاطر داشتن داستانی  زیبا و گرافیک فانتزی و جذاب ، به یکی از جذاب ترین بازی های کامپیوتری تبدیل شده است .

داستان بازی Rescue Team 3 به این صورت است که گردباد بزرگی در یک جزیره ی بسیار سرسبز آمده و باعث ویرانی این جزیره ی زیبا شده است ! شما در بازی Rescue Team 3 رهبر گروه امدادی هستید که به وسیله ی یک کشتی نجات به این جزیره فرستاده شده اید که وظیفه دارید این جزیره ی ویران شده را بازسازی کنید و سعی کنید جزیره را به حالت سابق خود بازگردانید . شما هم اکنون می توانید بازی Rescue Team 3 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی استراتژیک,

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:19 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

 دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve 2.0  یک بازی survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.

در بازی Dont Starve 2.0 شما  به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات  و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید. شما هم اکنون می توانید بازی Dont Starve 2.0 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی بازی Dont Starve 2.0 :

-       یک بازی در سبک جدید

-      هیچ دستورالعمل و کمکی برای بازی وجود ندارد. شما خودتون باید همه چیز رو تحقیق و کشف کنید
-      دارای محیطی عجیب و غریب
-      دارای شخصیت های ۲D که در جهان ۳D زندگی می کنند
-      گیم پلی و گرافیک خوب در عین کم حجم بودن
-      قابل اجرا در تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷ و ۸


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلوئد بازی pc, دانلود, رایگان,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد